Zapytanie ofertowe na odbiór odpadów stałych i płynnych w 2020 roku z obiektów administrowanych przez Urząd Miasta w Redzie
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOTYCZY :
„ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH I PŁYNNYCH W 2020 ROKU Z OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD MIASTA REDY”
Przedmiot zamówienia:
Odbiór odpadów stałych i płynnych z obiektów administrowanych przez Urząd Miasta Redy w okresie od 01.01.2020 roku do 31.12.2020 roku.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Miasto Reda
Ul. Gdańska 33
84-240 Reda
Tel 58 678 80 47
NIP 588-235-10-74
REGON 191675161
godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30
czwartek 9:00 – 17:00
piątek 7:30 – 15:15
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Odbiór odpadów stałych i płynnych w roku 2020 z obiektów administrowanych przez Urząd Miasta w Redzie.
Zakres usług obejmuje:
- cmentarze – 8 odkrytych kontenerów KP7 oraz 8 pojemników o pojemności 1,1 m3 każdy, na frakcje zbierane selektywnie: 4 na odpady oznaczone kodem: 15 01 07 (opakowania ze szkła) i 4 na odpady oznaczone kodem 15 01 06 (opakowania z tworzyw sztucznych). Pojemniki na odpady zbierane selektywnie muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. Każdy z pojemników KP7 należy opróżniać 12 razy w roku, pojemniki na frakcje zbierane selektywnie oznaczone kodem 15 01 06 (tworzywa sztuczne) 9 razy, a pojemniki na frakcje zbierane selektywnie oznaczone kodem 15 01 07 (opakowania ze szkła) 4 razy w roku według potrzeb Zamawiającego.
- Urząd Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33 – 4 pojemniki na odpady o pojemności 1,1 m3 każdy w tym: 2 pojemniki na odpady oznaczone kodem 20 03 01 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne), po jednym na frakcje oznaczone kodem 15 01 06 (opakowania z tworzyw sztucznych) i na oznaczone kodem 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury, papier i tektura). Pojemniki na odpady zmieszane należy opróżniać raz na tydzień, a pojemniki na frakcje zbierane selektywnie: opakowania z tworzyw sztucznych raz kwartał, natomiast opakowania z papieru i tektury, papier i tektura dwa razy w miesiącu
- Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Redzie, ul. Pucka 1 – 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady oznaczone kodem 20 03 01 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne). Odbiór odpadów z pojemnika odbędzie się dwa razy w miesiącu.
- ul. Wodociągowa 68 i 70 (zlokalizowanego na działce gminnej oznaczonej numerem 504/1, obręb 6) odbiór odpadów płynnych ze zbiornika bezodpływowego o pojemności 10m3. Szacunkowa ilość dla celów sporządzenia i złożenia oferty wynosi do 480 m3, odbiór zgodnie z zapotrzebowaniem.
Dokładnie rozpisane ilości zawiera załącznik nr 1 i 3.
Po zapełnieniu kontenera wykonawca niezwłocznie go wywiezie aby uniemożliwić gromadzenie się odpadów wokół kontenera.
Wszelkie podane wielkości zostały sporządzone dla szacunku wielkości i wartości zamówienia oraz dla potrzeb przygotowania oferty. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu, każdorazowo do faktury załączy dokument potwierdzający faktyczny wywóz przez:
- pracownika Referatu Komunalno – Gospodarczego tut. Urzędu, dla lokalizacji Urzędu Miasta w Redzie,
- zarządcę cmentarzy przy ul. Gdańskiej i Gniewowskiej,
- lokatora danego budynku komunalnego.
Wykonawca powinien:
a/ posiadać wymagane zezwolenia, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 992 ze zm.). Dopuszcza się prowadzenie przez Wykonawcę odzysku lub unieszkodliwiania odpadów we własnym zakresie w sposób zgodny z hierarchią postepowania z odpadami wynikający z ustawy o odpadach. Jeżeli Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć kopię umowy na wezwanie Zamawiającego oraz posiadać sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy zgodny z obowiązującymi przepisami oraz spełnia pozostałe wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów;
b/ zapewnić porządek wokół kontenerów i pojemników;
c/ zapewnić kontenery i pojemniki na odpady zmieszane i odpady zbierane selektywnie o pojemności 1,1m3 i 7 m3;
d/ zapewnić dezynfekcję okresową eksploatowanych pojemników w okresach wysokich temperatur szczególnie latem co najmniej 4 razy w sezonie letnim tj. od czerwca do września w terminie od pierwszego do piątego dnia każdego miesiąca, a także w miarę potrzeb w innych okresach.
III. Termin wykonania zamówienia
Usługi prowadzone będą w okresie od 01-01-2020 do 31-12-2020
IV. Termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta przy ulicy Gdańskiej do dnia 28 listopada 2019 roku. do godziny 10.00
V. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
- Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 2
- Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3
Gmina Miasto Reda zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie_ofertowe.pdf (PDF, 287KB) | 2019-11-21 15:06:21 | 287KB | 508 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | zalacznik_nr_2.docx (DOCX, 13.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2019-11-21 15:06:21 | 13.KB | 10 razy |
2 | Zalacznik_nr_3.docx (DOCX, 13.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2019-11-21 15:06:31 | 13.KB | 8 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Patrycja Krauze-Maślankowska | 21-11-2019 15:06:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Labuda | 21-11-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Patrycja Krauze-Maślankowska | 21-11-2019 15:06:31 |