Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta Redy
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Redy, położonej w Redzie w obrębie 3, przy ul. Warzywniczej, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 13/10, obszaru 0,0639 ha, wpisanej w księdze wieczystej GD1W/00015252/6.

B U R M I S T R Z     M I A S T A    R E D Y

OGŁASZA  PRZETARG  USTNY  NIEOGRANICZONY

 

 

na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Redy, położonej w Redzie w obrębie 3, przy ul. Warzywniczej, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 13/10, obszaru 0,0639 ha, wpisanej w księdze wieczystej
GD1W/00015252/6.

 

1/ Nieruchomość jest niezabudowana, niezagospodarowana, o regularnym kształcie trapezu,
    od strony południowej przy działce znajduje się rów, teren porośnięty trawą, chwastami.

2/  Posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej – ul. Warzywniczej.

3/ W pasie drogowym ulicy Warzywniczej zlokalizowane są sieci: kanalizacyjna,
     wodociągowa, energetyczna, gazowa i telekomunikacyjna.

4/ W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego posiada następujące
     przeznaczenie: teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej lub usługowej.

     Nie ustala się proporcji pomiędzy zabudową mieszkaniową jednorodzinną i zabudową
     usługową. Obowiązuje zakaz realizacji obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży
     jednego obiektu powyżej 2000m2. Dopuszcza się realizację wolnostojących budynków
     gospodarczych i garaży. Obowiązuje zakaz lokalizacji obiektów przemysłowych, składów
     i magazynów przekraczających dopuszczalne wartości uciążliwości ustalone dla zabudowy
     mieszkaniowo – usługowej w tym również:

    a) obiektów produkcyjnych przemysłu chemicznego i metalurgicznego,

    b) obiektów wymagających nieobudowanych składowisk surowców, materiałów lub
        produktów w stanie sypkim,

    c) składowisk odpadów niebezpiecznych,

    d) zakładów przetwarzania opadów niebezpiecznych, złomu, autozłomów, wytwórni mas
        bitumicznych,

    e) grzebowisk dla zwierząt i spalarni zwłok.

 

         Szczegółowe informacje o zasadach zabudowy i zagospodarowania terenu można uzyskać telefonicznie w Referacie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta w Redzie,
ul. Gdańska 33, telefon 58 678 80 07, 58 678 80 06.

 

Dla nieruchomości wyżej opisanej ustalono cenę wywoławczą i wadium:

- cenę wywoławczą 125.300,- zł netto

- wadium: 12.530,- zł.

 

Do ceny nieruchomości ustalonej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT,
w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów ustawy o podatku od towarów
i usług z dnia 11.03.2004r.

 

         PRZETARG  odbędzie się w dniu 14 grudnia 2020r. o godzinie 10.00 
w siedzibie Urzędu Miasta w Redzie przy ul. Gdańskiej 33.

        

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium.

         WADIUM płatne jest w gotówce, z zaznaczeniem numeru działki na konto 
w Banku Millennium 66 1160 2202 0000 0002 5073 9669 najpóźniej do dnia  8 grudnia 2020r. 

 

Mając na uwadze panującą sytuację epidemiczną i rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2, wykazując jednocześnie maksimum troski o bezpieczeństwo uczestników przetargu oraz Członków Komisji Przetargowej uczestnicy przetargu zobowiązani będą do:

  1. dezynfekcji rąk z wykorzystaniem dostępnych w Urzędzie Miasta w Redzie dozowników z płynem dezynfekcyjnym,
  2. zakrywania ust i nosa,
  3. dokonania pomiaru temperatury,
  4. wypełnienia oświadczenia o stanie zdrowia i świadomości ryzyka.

 

         O wysokości postąpienia, nie mniej niż 1% ceny wywoławczej, decydują uczestnicy przetargu.  

         Uczestnicy przetargu w dniu przetargu okazują Komisji Przetargowej:

1. dowód wpłaty wadium,

2. dowody tożsamości (obojga małżonków)  – w przypadkach osób fizycznych,

2. aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości osób 
    reprezentujących podmiot – w przypadku osób prawnych.

 

         Uczestnikom przetargu, którzy przetargu nie wygrają lub gdy przetarg zostanie odwołany wadium zostanie zwrócone nie później niż w terminie trzech dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia  przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym, na konto z którego wadium zostało wpłacone.

Ustalony w drodze przetargu nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę ustaloną
w przetargu, pomniejszoną o  wpłacone wadium, nie później niż do dnia zawarcia umowy  
w sposób określony w protokole z przetargu.

Termin i miejsce zawarcia  umowy wyznaczone zostaną w ciągu 21 dni licząc od dnia rozstrzygnięcia przetargu, o czym  zawiadamia się nabywcę nie później niż na 7 dni przed  terminem umowy.

            Koszty związane z zawarciem umowy, w formie aktu notarialnego, w całości ponosi nabywca.

            Wadium przepada jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu przez organizatora przetargu.

         Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów.

 

Informację o powyższym można uzyskać telefonicznie w Referacie Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, telefon 58 678-80-14 lub 58 678-80-34 lub na stronie internetowej urzędu www.reda.pl.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Zarządzenie GN.19.2020.pdf (PDF, 189KB) 2020-11-13 14:51:00 189KB 328 razy
Wynik postępowania
1 informacja o wyniku przetargu.doc (DOC, 32.KB) 2020-12-22 09:10:49 32.KB 399 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Lubner 13-11-2020 14:51:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Krzysztof Lubner 13-11-2020
Ostatnia aktualizacja: Maciej Lewandowski 22-12-2020 09:10:49