Przetarg na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Redy, położonej w Redzie w obrębie 3, przy ul. Warzywniczej, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 13/10, obszaru 0,0639 ha, wpisanej w księdze wieczystej GD1W/00015252/6.
B U R M I S T R Z M I A S T A R E D Y
OGŁASZA PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Redy, położonej w Redzie w obrębie 3, przy ul. Warzywniczej, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 13/10, obszaru 0,0639 ha, wpisanej w księdze wieczystej
GD1W/00015252/6.
1/ Nieruchomość jest niezabudowana, niezagospodarowana, o regularnym kształcie trapezu,
od strony południowej przy działce znajduje się rów, teren porośnięty trawą, chwastami.
2/ Posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej – ul. Warzywniczej.
3/ W pasie drogowym ulicy Warzywniczej zlokalizowane są sieci: kanalizacyjna,
wodociągowa, energetyczna, gazowa i telekomunikacyjna.
4/ W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego posiada następujące
przeznaczenie: teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej lub usługowej.
Nie ustala się proporcji pomiędzy zabudową mieszkaniową jednorodzinną i zabudową
usługową. Obowiązuje zakaz realizacji obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży
jednego obiektu powyżej 2000m2. Dopuszcza się realizację wolnostojących budynków
gospodarczych i garaży. Obowiązuje zakaz lokalizacji obiektów przemysłowych, składów
i magazynów przekraczających dopuszczalne wartości uciążliwości ustalone dla zabudowy
mieszkaniowo – usługowej w tym również:
a) obiektów produkcyjnych przemysłu chemicznego i metalurgicznego,
b) obiektów wymagających nieobudowanych składowisk surowców, materiałów lub
produktów w stanie sypkim,
c) składowisk odpadów niebezpiecznych,
d) zakładów przetwarzania opadów niebezpiecznych, złomu, autozłomów, wytwórni mas
bitumicznych,
e) grzebowisk dla zwierząt i spalarni zwłok.
Szczegółowe informacje o zasadach zabudowy i zagospodarowania terenu można uzyskać telefonicznie w Referacie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta w Redzie,
ul. Gdańska 33, telefon 58 678 80 07, 58 678 80 06.
Dla nieruchomości wyżej opisanej ustalono cenę wywoławczą i wadium:
- cenę wywoławczą 125.300,- zł netto
- wadium: 12.530,- zł.
Do ceny nieruchomości ustalonej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT,
w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów ustawy o podatku od towarów
i usług z dnia 11.03.2004r.
PRZETARG odbędzie się w dniu 14 grudnia 2020r. o godzinie 10.00
w siedzibie Urzędu Miasta w Redzie przy ul. Gdańskiej 33.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium.
WADIUM płatne jest w gotówce, z zaznaczeniem numeru działki na konto
w Banku Millennium 66 1160 2202 0000 0002 5073 9669 najpóźniej do dnia 8 grudnia 2020r.
Mając na uwadze panującą sytuację epidemiczną i rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2, wykazując jednocześnie maksimum troski o bezpieczeństwo uczestników przetargu oraz Członków Komisji Przetargowej uczestnicy przetargu zobowiązani będą do:
- dezynfekcji rąk z wykorzystaniem dostępnych w Urzędzie Miasta w Redzie dozowników z płynem dezynfekcyjnym,
- zakrywania ust i nosa,
- dokonania pomiaru temperatury,
- wypełnienia oświadczenia o stanie zdrowia i świadomości ryzyka.
O wysokości postąpienia, nie mniej niż 1% ceny wywoławczej, decydują uczestnicy przetargu.
Uczestnicy przetargu w dniu przetargu okazują Komisji Przetargowej:
1. dowód wpłaty wadium,
2. dowody tożsamości (obojga małżonków) – w przypadkach osób fizycznych,
2. aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości osób
reprezentujących podmiot – w przypadku osób prawnych.
Uczestnikom przetargu, którzy przetargu nie wygrają lub gdy przetarg zostanie odwołany wadium zostanie zwrócone nie później niż w terminie trzech dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym, na konto z którego wadium zostało wpłacone.
Ustalony w drodze przetargu nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę ustaloną
w przetargu, pomniejszoną o wpłacone wadium, nie później niż do dnia zawarcia umowy
w sposób określony w protokole z przetargu.
Termin i miejsce zawarcia umowy wyznaczone zostaną w ciągu 21 dni licząc od dnia rozstrzygnięcia przetargu, o czym zawiadamia się nabywcę nie później niż na 7 dni przed terminem umowy.
Koszty związane z zawarciem umowy, w formie aktu notarialnego, w całości ponosi nabywca.
Wadium przepada jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu przez organizatora przetargu.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów.
Informację o powyższym można uzyskać telefonicznie w Referacie Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, telefon 58 678-80-14 lub 58 678-80-34 lub na stronie internetowej urzędu www.reda.pl.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zarządzenie GN.19.2020.pdf (PDF, 189KB) | 2020-11-13 14:51:00 | 189KB | 328 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja o wyniku przetargu.doc (DOC, 32.KB) | 2020-12-22 09:10:49 | 32.KB | 399 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Lubner | 13-11-2020 14:51:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Lubner | 13-11-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Lewandowski | 22-12-2020 09:10:49 |