Zapytanie ofertowe z dnia 28 października 2019 roku "opróżnianie koszy ulicznych przeznaczonych do selektywnej zbiorki odpadów w okresie od 12 listopada 2019 do 31 grudnia 2020 roku".
Zapytanie ofertowe z dnia 28 października 2019 roku
„opróżnianie koszy ulicznych przeznaczonych do selektywnej zbiorki odpadów w okresie od 12 listopada 2019 do 31 grudnia 2020 roku”.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zapytania jest ofertowego jest koszt usługi odbioru odpadów zbieranych:
- w 5 pojemnikach typu dzwon ustawionych w następujących lokalizacjach:
- boisko na Rekowskiej (przy bramie wejściowej),
- boisko na 12 Marca,
- ul. Cechowa przy przejściu przez tory,
- ul. Polna obok Trzcinowej,
- ul. Gniewowska obok cmentarza,
- w 9 pojemnikach do segregacji odpadów ustawionych w następujących lokalizacjach:
- Miejski Park Rodzinny – sztuk 2,
- Park przy ul. Parkowej – sztuk 2,
- działka 1267/3 (obręb 1) obok zejścia podziemnego do dworca SKM pod DK6 – sztuk 1,
- działka 150/19 (obręb 2) pętla autobusowa na 12 Marca – sztuk 1,
- działka 682/10 skwerek przy ul. Osadniczej/ Obwodowej/ Norwida – sztuk 1,
- Urząd Miasta Redy – sztuk 1,
- plac zabaw na Konopnickiej – sztuk 1.
2. Okres realizacji usługi: od 12 listopada 2019 do 31 grudnia 2020 roku.
3. Jeśli Wykonawca uzna to za konieczne może wyposażyć kosze uliczne w worki z tworzywa sztucznego we własnym zakresie i na własny koszt. Kolory worków wymienionych w zdaniu pierwszym muszą być zgodne z kolorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
4. Usługa opróżniania koszy ulicznych obejmuje:
- opróżnianie pojemników typu dzwon 1 raz na kwartał w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zamawiającego, do pojemników typu dzwon należy używać samochodu wyposażonego w wysięgnik HDS;
- opróżnianie koszy ulicznych wymienionych w pkt I.1 ppkt 2) na odpady z częstotliwością 2 raz w tygodniu,
- oczyszczanie terenu wokół pojemników opisanych w pkt I.1 w promieniu 1 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem nieczystości,
- Zabrania się mieszania poszczególnych frakcji.
- Przekazanie zgromadzonych odpadów odpowiednim podmiotom wykonującym działalność gospodarczą w przedmiocie odzysku i/lub unieszkodliwiania. Jeśli Wykonawca zamierza we własnym zakresie zagospodarować odpady powstałe podczas realizacji usługi określonej w niniejszym zapytaniu ofertowym jest obowiązany posiadać stosowne zezwolenia określone w ustawie dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 poz. 701 z zm.)
- Zamawiający oczekuje złożenia oferty w cenie brutto, ustalenie kodu PKWiU oraz stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca obowiązany jest posiadać, najpóźniej w dniu złożenia oferty, wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zw. dalej BDO jako transportujący odpady.
- Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1145, z późń. zm.).Wartość podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania usług wymaganej jakości i w wymaganym terminie.
- Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT z terminem płatności 14 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego.
- W przypadku zwrotu przelewu za fakturę przez bank kontrahenta z powodu braku wydzielonego rachunku VAT, kontrahent zobowiązany jest wskazać pisemnie właściwy numer rachunku do rozliczeń metodą mechanizmu podzielonej płatności.
- Gmina nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie umownego terminu płatności na skutek braku wydzielonego rachunku VAT podatnika, a termin płatności ulegnie wydłużeniu o co najmniej 7 dni od dnia wskazania właściwego numeru rachunku przez kontrahenta do rozliczeń metodą podzielonej płatności.
II. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy przesłać na adres e-mail odpady2@reda.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2019 roku do godziny 10:00.
- Oferty złożone po upływie terminu wskazanego w pkt 1 nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
III. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena - 100%.
IV. DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA
- p. Grażyna Lemańczyk - Kierownik Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi pod numerem telefonu 58 678 80 15 e-mail odpady@reda.pl
- p. Marcin Sobieraj podinspektor w Referacie Gospodarki Odpadami Komunalnym pod numerem telefonu 58 678 80 21 oraz adresem e-mail: lub odpady2@reda.pl.
V. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe opróżnianie koszy ullicznych.docx (DOCX, 74.KB) | 2019-10-28 11:24:28 | 74.KB | 441 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Formularz ofertowy.docx (DOCX, 50.KB) | 2019-10-28 11:24:28 | 50.KB | 433 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wynik postępowania.pdf (PDF, 166KB) | 2019-11-08 13:50:05 | 166KB | 544 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Patrycja Krauze-Maślankowska | 28-10-2019 11:24:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grażyna Lemańczyk | 28-10-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Lubner | 08-11-2019 13:50:05 |