Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta Redy
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o II przetargu ul. Szymanowskiego

 

B U R M I S T R Z M I A S T A R E D Y

 

OGŁASZA DRUGI PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Redy, położonej
w Redzie (obręb 2) przy ulicy Szymanowskiego, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 130/39 o powierzchni 0,1136 ha, wpisanej w księdze wieczystej GD1W/00005792/0.

 

Nieruchomości objęta przetargiem jest:

1/ niezabudowana, nieogrodzona, posiada nieregularny kształt, występują na niej nierówności
teren porośnięty trawą, chwastami i samosiewami,

2/ posiada bezpośredni dostęp do drogi gminnej ul. Karola Szymanowskiego, wyposażonej
w urządzenia infrastruktury technicznej - sieć wodociągową, energetyczną, kanalizacyjną,
gazową i telekomunikacyjną,

3/ w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Polnej w Redzie,
działka położona jest w obszarze oznaczonym symbolem A.15.MN i przeznaczona jest
pod zabudowę mieszkaniową.

4/ obciążenia i zobowiązania, których przedmiotem niniejsze nieruchomości:

- wzdłuż granicy z działką nr 130/21 posadowiona jest linia kablowa średniego napięcia
15-KV oraz słup, będący częścią składową tej linii,

- na przedmiotowej nieruchomości ustanowione zostało, na rzecz ENERGA-OPERATORA

SA w Gdańsku, ograniczone prawo rzeczowe - odpłatna i na czas nieoznaczony
służebność przesyłu polegająca na prawie do korzystania z działki w zakresie
niezbędnym do budowy urządzenia elektroenergetycznego w postaci linii kablowej
średniego napięcia 15-LV oraz słupa będącego częścią składową tej linii, dalszego jej
istnienia, utrzymywania oraz dokonywania konserwacji, remontów, usuwania awarii oraz
przebudowy i demontażu wraz z prawem wejścia wjazdu na teren odpowiednim sprzętem
przez pracowników przedsiębiorstwa energetycznego oraz inne podmioty którymi
przedsiębiorca posługuje się w związku z prowadzoną działalnością., przy czy
przedsiębiorstwo energetyczne zobowiązane jest do przywrócenia nieruchomości do
stanu poprzedniego, niezwłocznie po zakończeniu robot.

 

Szczegółowe informacje o zasadach zabudowy i zagospodarowania terenu można uzyskać w Referacie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, pokój 5, telefon 58 678 80 07, 58 678 80 06.

 

Dla nieruchomości wyżej opisanej ustalono:

- cenę wywoławczą w kwocie 375.260,- zł netto

- wadium w kwocie 37.526,- zł.

 

Do ceny nieruchomości ustalonej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT,
w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisó
w ustawy o podatku od towarów
i usług z dnia 11.03.2004r.

 

DRUGI PRZETARG odbędzie się w dniu 20 LUTEGO 2024r. od godzinnie 11.00 w siedzibie Urzędu Miasta w Redzie przy ul. Gdańskiej 33.

Pierwszy przetarg na sprzedaż przedmiotowej nieruchomości przeprowadzono w dniu 11 stycznia 2024r.

 

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium.

WADIUM płatne jest w gotówce, z zaznaczeniem numeru działki na konto
w Banku Millennium 66 1160 2202 0000
0002 5073 9669 najpóźniej do dnia 14 lutego 2024r.

 

O wysokości postąpienia, nie mniej niż 1% ceny wywoławczej, decydują uczestnicy przetargu.

Uczestnicy przetargu w dniu przetargu okazują Komisji Przetargowej:

1. dowód wpłaty wadium,

2. dowody tożsamości (obojga małżonków) - w przypadkach osób fizycznych,

2. aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości osób
reprezentujących podmiot - w przypadku osób prawnych.

 

Uczestnikom przetargu, którzy przetargu nie wygrają lub gdy przetarg zostanie odwołany wadium zostanie zwrócone nie później niż w terminie trzech dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym, na konto z którego wadium zostało wpłacone.

Ustalony w drodze przetargu nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę ustaloną
w przetargu, pomniejszoną o wpłacone wadium, nie później niż do dnia zawarcia umowy
w sposób określony w protokole z przetargu.

Termin i miejsce zawarcia umowy wyznaczone zostaną w ciągu 21 dni licząc od dnia rozstrzygnięcia przetargu, o czym zawiadamia się nabywcę nie później niż na 7 dni przed terminem umowy.

Koszty związane z zawarciem umowy, w formie aktu notarialnego, w całości ponosi nabywca.

Wadium przepada jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu przez organizatora przetargu.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów.

 

Informację o powyższym można uzyskać telefonicznie w Referacie Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, telefon 58 678-80-14 lub
58 678-80-34 lub można zapoznać się z informacją zamieszczoną na stronie internetowej urzędu www.reda.pl.

 

.

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Wynik postępowania
1 wynik II przetrgu ul. Szymanowskiego.doc (DOC, 37.KB) 2024-02-21 10:40:20 37.KB 45 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Lewandowski 15-01-2024 10:50:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Maciej Lewandowski 15-01-2024
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lubner 21-02-2024 10:40:20